Главная | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход | RSSЧетверг, 19.12.2024, 20:51 >Сайт учителя начальных классов  

                      Соколовой Галины Леонидовны

                                                                           город Новосибирск
Вы вошли как Гость
Группа "Гости"Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Форма входа
Друзья сайта
Сайт учителя начальных классов Бойченко Ирины Андреевны
Сайт живёт...
Поиск
Живой календарь
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 112
Мои любимые сайты
  • Сайт школы-гимназии № 10 города Рудного
  • Говорит и показывает десяточка
  • ProШколу.ru
  • Новый сайт о Рудном
  • Казахские сказки, легенды...
  • Сеть творческих учителей
  • Сайт для дошколят "Матвейка"
  • Всё для казахстанского дизайнера
  • Русско- казахский переводчик
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • Учительский портал Учительский портал Методсовет Продленка Банк Интернет-портфолио учителей
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Block title
    Калькулятор

    Каталог файлов

    Главная » Файлы » Сундучок педагогических идей » разработки уроков

    Біздің отбасымыз
    [ Скачать с сервера (434.2 Kb) ] 07.05.2014, 23:47

    Кистаубаева Райхан Нургужевна - учитель казахского языка КГУ "Школа-гимназия №10" города Рудного

    Сабақтың тақырыбы: Біздің отбасымыз   

    Мақсаты:

    1. Оқушылардың отбасы туралы түсініктерін кеңейту.Қазақтың ұлттық құндылықтарының бірі «Жеті ата» туралы оқушыларға түсінік беру.

    2. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың қисынды ойлау, сөйлеу қабілетін арттыру.

    3. Ата-анаға, отбасына  деген ізгі ниеттерін қалыптастыру.

     

    Сабақтың түрі: Саяхат сабақ

    Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, талдау

    Көрнекілігі: Отбасы суреті, киіз үй, интерактивті тақта, компьютер

     

    І. Ұйымдастыру

    Білім -2ұпай.

    Үйге берілген тапсырманы оқу

    Жуан және жіңішке сөздерге 5 мысалдан жазып келу.

     

    Түсіну -4 ұпай

    -Балалар, бүгін біз «Жеті ата» ауылына саяхат жасаймыз. Ата-бабаларымыз машина болмаған кезде нені пайдаланған?

    - Атты, түйені

    - Сендер осының қайсысын қалайсыңдар?

    - Атты

    - Олай болса, атты арбаға жегіп жолға шығайық . Бірінші ауыл «Ата ауылы».

    Бұл ауылда сөздік жұмысын жасау керекпіз

     

         «Ата уылы»

    Сөздік жұмысы:

    Тату-дружный

    Жас-молодой                                                             

    Кәрі- пожилой

    Шағын- маленький                                     

    Жезде- зять

    Жеңге-сноха

    Іні- младший брат

    Қарындас- младшая сестра

          1. Сөздердің аудармасын дұрыс белгілеу

          2. Сөздерді сәйкестендіру

    3. Сөздердің аудармасын табу

     

    1. мұғалім мәнерлеп оқиды.

    2. оқушылар дауыстап қайталайды.

    3. буынға бөліп оқиды.

     

    - Балалар, осы сөздіктегі сөздер неге қатысты ?

    - Отбасына

    -Дұрыс айтасыңдар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы  «Біздің отбасымыз» деп аталады.

    - Қалай ойлайсыңдар, осы тақырып бойынша сендер не істейсіңдер?

    - Мен ойлаймын, отбасы тақырыбына қызықты тапсырмалар орындаймыз  деп.

    - Талдау жұмыстарын жасаймыз.

     

    • Жақсы, балалар, осы мақсатымызға жету үшін алдымыздағы тапсырмаларды мұқият орындайық.. Ал енді іске сәт!

     

        «Отбасы»

     

    Көп нүктенің орнына керекті дыбыстарды қойып, көшіріп жазу

          ..ке,  ..ні, ..же, ..пке, сі..лі

    Қолдану -6 ұпай.

    -  Балалар, келесі ауылымызға да келдік бұл «Әке мен бала ауылы» екен. Енді назарымызды тақтаға аударайық ./суретпен жұмыс/

    -Суретте кімдер бейнеленген?

    - Суретте атасы, әжесі, әкесі, шешесі, баласы, қызы, бейнеленген.

    -Атасы мен әкесі не істеп отыр?

    - Атасы мен әкесі шахмат ойнап отыр.

    -Атасының жанында кім отыр?

    - Атасының жанында әжесі отыр.

    -Шешесі оларға не алып келе жатыр?

    - Шешесі оларға алма алып келе жатыр.

    - Сонымен оларды бір ауыз сөзбен қалай атаймыз?

    -Отбасы

    - Балалар, енді осы тақырыпқа байланысты оқулықтағы                                                                      

    5-тапсырманы орындайық.  
    1.Мәтінді оқу
    2.Аудару

     

    Талдау- 8 ұпай.

     

     

       «Немере мен шөбере ауылы»

     

    -Ары қарай жүре отырып, «Немере мен шөбере ауылына» келдік.Бұл ауылда бізге мынандай тапсырма ұсынып отыр. Сөздерді сыңарларымен сәйкестендіру.

    Берілген сөздер: ата, аға, әпке, жеңге, әже,жезде, шеше,әке.

    - Берілген сөздердің ішінде қыздарға қатысты қандай сөздер бар?

    Осы сөздерге

    дыбыстық талдау жасау.

    І топ – қыз

    ІІ топ – әпке

    ІІІ топ – жеңге

     

    Жинақтау -10 ұпай.

     

     

      «Шөпшек пен немене ауылы»

     

    - Балалар, біз сонымен «Шөпшек пен немене» ауылына да жеттік. Бұл ауылда деңгейлік тапсырма берілген.

    Әркім өз деңгейіне байланысты тапсырманы орындайды.

    ІІІ деңгей

    1.отбасым, бұл, менің

    2.бар, атам, әжем, әкем, шешем, сіңлім, отбасымда

    3.кішкентай, сіңлім

    4.тату, отбасымыз, өте

    ІІ деңгей

     Біздің отбасымыз........ .Олар:......., ........, .......,........., және ........ . Атам мен әжем........ .Әкем- .......... . Шешем-......... .Ағам (әпкем)- ......... .

    Қарындасым (сіңлім) ........... . Біздің отбасымыз ......... .

    Бағалау -12 ұпай

    - Сабағымыздың бағалау сатысында бүгінгі сабақта меңгергендеріңді байқаймын, сондықтан І деңгей тапсырмасы осы сатыда ұсынып отырмын. Тапсырманы орындау арқылы 12 ұпайға иеленеміз.

    - Балалар, айтыңдаршы,бір жылда неше мезгіл бар?

    - Төрт жыл мезгіл бар (интер. тақтадан жылдың төрт мезгілі бірінен соң бірі кезектесіп ауысып көрінетін сурет шығады)

    -  Енді назарымызды тақтаға аударайық, . Біз осы  ағаштың жапырақтарының бір жағына бүгінгі сабақта саяхат жасаған ауыл аттарын жазып шығамыз.

    -Екінші жағына өздеріңнің Жеті аталарың туралы жазасыңдар. /оқушылар өздерінің білгендерінше жазып шығады/

    -Ал балалар, сендердің осы Жеті атаның ішіндегі өз орындарың туралы не айтар едіңдер? Мысалы: Мен шөберемін, өйткені менің әкем атама немере.

     -Балалар, бүгінгі сабақты қорытындылай отырып, үйге тапсырма алайық.

    3-тапсырмадағы өзіңе қатысты бірнеше сөйлемді көшіріп жазу.

    Оқушылардың білімдерін бағалау.

     

                                        Сабақ аяқталды! Сау болыңдар!

              

    Категория: разработки уроков | Добавил: сокол-галка
    Просмотров: 1359 | Загрузок: 76 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 1
    1 Jagdishchandra  
    This is just the perefct answer for all of us

    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]

    Сайт Соколовой Галины Леонидовны © 2024